Pages

Salı, Mayıs 28, 2013

The Balm - Schwing Liquid Eyeliner #Ürün Yorumu

Merhabalar,
Ben makyaja göz kalemiyle başladım desem yeridir. Okuldayken bile az da olsa kalemimi sürer giderdim. Makyaj benim için "siyah göz kalemi" demekti o zamanlar. Göz kalemim sonradan yerini Eyeliner/Dipliner'a bıraktı. Genelde her zaman dışarı çıkarken eyeliner kullanırım,hiç bir zaman vazgeçmem. Her şekilde makyajı tamamladığına inanıyorum çünkü.
 
Bugün size şu ana kadar en memnun kaldığım eyelinerdan bahsedeceğim. The Balm'dan Schwing Liquid Eyeliner!
 
 
 
 
Kendisi simsiyah mükemmel bir eyeliner.
Sürdükten sonda kısa sürede sabitleniyor ve herhangi bir akma bulaşma söz konusu bile değil!
Ne kadar gözde kalırsa kalsın renginde değişme olmuyor. Saatler sonra bile simsiyah kalmayı başarabiliyor.
Ucu ne çok yumuşak ne de çok sert,uzun bir fırçası var bu da kolay ve isterseniz ince çizgi çizilmesini sağlıyor.
1.7 ml ve normal eyelinerlar kadar bereketli.
Açıldıktan sonra kullanım süresi 9 ay.
Bildiğiniz gibi The Balm ürünleri sadece Gratislerde satılıyor. En son normal fiyatı 22 tl'di. Ben %50  Kadınlar Günü indiriminden faydalanarak 11 liraya bu güzelliğe sahip oldum.
 
Sizde benim gibi grileşmeyen ve gün boyu akmayan bir eyeliner arayışı içindeyseniz kesinlikle tavsiye ediyorum.
 
Sevgiler,saygılar...
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için değerli..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...