Pages

Pazartesi, Mayıs 06, 2013

Essence 3D Far / Yorumu

Günümüzün ikinci yazısını yayınlıyorum :)
Çünkü bazen gerçekten vakit ayıramıyorum,bir sürü fikrim var,bir sürü yazı dolanıyor kafamda fakat nasip olmuyor,tembellik ediyorum ne bileyim birşeyler yapıyorum işte ve olmuyor:) Aslında gerçekten çok ilgilenmek istiyorum blogumla.  Neyse af,özür,bahane kısmını geçiyorum :)

1 ay önce açık renklerde bir far alma isteğimle Rossman'dan aldığım farı anlatacağım size Essence 3D İrrisistible Vanilla Latte.


Bendeki rengi 08 numara - İrrisistible Vanilla Latte. Tek tarafı tatlı bir sütlü kahve,tek tarafı da hafif yanar-dönerli bir beyaz :)
 

Ürün 2.8 gr,6 ay kullanım ömrü var.
 
 
Açıkçası iki tarafı da aydınlatıcı olarak bile güzel kullanılabiliyor fakat kalıcılık olarak çokta iyi olduğunu söyleyemem..
 
 


 
Far bazı ile kullanıldığında kalıcılığı biraz daha arttırılabiliyor.  Ben günlük makyajımda acelem varsa hemen sürüp çıkıyorum.


Ben Rossman'dan 8,90'a satın aldım..
Sevgiler,saygılar,öpücükler..

Twitter : selsaris
Bloglovin: selsaris

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için değerli..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...