Pages

Cumartesi, Mayıs 18, 2013

Bahar Makyajı #FOTD

Merhabalar,
Bu makyajı aslında geçen hafta yaptım ve inanılmaz özendim hatta oturdum bir de video çektim. İlk denememdi ama hiçte fena olmadı hani :) Ama bir talihsizlikten dolayı maalesef videoyu yayınlayamayacağım. En azından iki tane fotoğraf çekmişim :)



Yüz:
  • Golden Rose Satin Smooting Foundation,
  • Pure Beauty BB Krem,
  • The Balm - Down Boy Allık,
  • The Balm - Mary Lou Aydınlatıcı,
Göz :
  • Deborah 24ore Corrector,
  • The Balm - Time Balm Concealer,
  • The Balm - Balmjovi paletten mat farlar Adagio ve Presto,
  • Carmina Exclusive Dipliner,
  • Essence All Eyes On Me Rimel
Dudak:
  • The Balm - Stainiac Beauty Queen



Sevgiler,saygılar..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için değerli..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...